+420 777 217 552
Vyhledávání

Jak poznám dobrého zákazníka

Kdysi před léty, když jsem si řekl, že budu dělat weby, tak jsem si myslel, že nejlepší bude směřovat vývoj sebe samého i mojí firmy Proweby.cz tak, abych byl s mými spolupracovníky postupně schopen vyhovět co nejvíce klientům a poskytnout jim co nejvíce služeb. Postupem času jsem zjistil, že takto to dělat nemůžeme a soustředili jsme...

Číst článek

Analýza klíčových slov

Květy

Analýza klíčových slov (analýza KW) je základním stavebním kamenem pro dobře prováděný internetový marketing. Každá námi vypracovaná analýza je jiná, protože i naši klienti jsou rozdílní a nemají stejné potřeby. Stejně tak jsou různé i jejich projekty, v rámci nichž výstupy z analýz používají. Společným cílem všech analýz klíčových slov je usnadnit zákazníkovi propagaci na internetu pomocí lepší...

Číst článek

Jaká má být hustota klíčových slov?

Louka v létě

Zabýváte-li se otázkou, jakou hustotu klíčových slov zvolit, pak jste zde správně. Odpověď, která by obsahovala přesně stanovený doporučený podíl klíčových slov v textu, by však byla velmi neúplná. Moderní vyhledávače jsou totiž mnohem sofistikovanější, než aby to bylo takto jednoduché. Hustota klíčových slov Staré známé poučky radí hustotu klíčových slov mezi 3 a 10 %....

Číst článek

Co je cílem SEO?

Květ

Co je cílem celého SEO a zejména pak prováděné optimalizace webových stránek pro vyhledávače? Není to nic jiného než zlepšit pozici webu ve vyhledávání. Jednat se může jak o konkrétní důležitá klíčová slova, tak i o celkové posílení webu na poli longtailových výrazů. To vše by pak mělo vést k vyšší návštěvnosti, vyšším prodejům, a tedy...

Číst článek

Jak a proč optimalizovat web

Květy

Nabízí se otázka, proč vlastně dělat SEO (Search Engine Optimization). Odpověď je v zásadě prostá – zkrátka jednoduše proto, abyste víc vydělali.  Nic víc za tím netřeba hledat. Čím více relevantních uživatelů internetu uvidí vaše webové stránky, tím větší je i skupina vašich potencionálních zákazníků. Pak už jen zbývá udělat z nich zákazníky platící, ale to už je...

Číst článek