Co ukáže analýza pozic ve fulltextu?

Květy

Analýza pozic ve fulltextových vyhledávačích může pomoci naplánovat možné směry optimalizace vaší webové prezentace. Odhalí totiž, na která klíčová slova se zobrazujete na předních místech, kde je to naopak slabší, dále především v jakých místech je potenciál růstu. Tedy zjednodušeně řečeno – zjistí klíčová slova vyhledávaná s poměrně nízkou konkurencí, kde byste mohli s minimem nákladů nasměrovat část uživatelů internetu právě na váš web. Abyste nemuseli pozice kontrolovat manuálně, můžete použít některý ze SEO nástrojů, který tuto službu nabízí. U stávajících klíčových slov, která jsou pro vás v současnosti důležitá, to však nemusí končit.

Návrh nových vhodných klíčových slov

Možná jste totiž plně nevyužili možnosti alternativních klíčových slov. Nezapomínáte například na synonyma, skloňování či různá označení pro totéž? Možná je nepoužíváte vy, ale klidně je může využívat velká skupina vašich potencionálních návštěvníků/zákazníků. Je proto velká škoda taková klíčová slova nezohlednit při SEO. Kromě nových příležitostí vám optimalizování webu na nová klíčová slova přinese ještě jeden pozitivní efekt. Váš odkazový profil tak bude používáním nových anchor textů zase o něco pestřejší.

Budete-li si tedy objednávat SEO analýzu, rozhodně se ptejte, jak po analýze pozic ve vyhledávačích, tak po návrhu nových klíčových slov.