+420 777 217 552
Vyhledávání

Jaká má být hustota klíčových slov?

Louka v létě

Zabýváte-li se otázkou, jakou hustotu klíčových slov zvolit, pak jste zde správně. Odpověď, která by obsahovala přesně stanovený doporučený podíl klíčových slov v textu, by však byla velmi neúplná. Moderní vyhledávače jsou totiž mnohem sofistikovanější, než aby to bylo takto jednoduché. Hustota klíčových slov Staré známé poučky radí hustotu klíčových slov mezi 3 a 10 %....

Číst článek

Co v rámci optimalizace udělat nejdříve?

Květy

Než se vrhnete do upravování vaší webové prezentace či do objednávání takových úprav, je žádoucí promyslet, čeho vlastně chcete dosáhnout. Chcete jen zlepšit pozice ve vyhledávačích? Je vaším cílem vyšší návštěvnost webu? Chcete dosáhnout vyššího počtu objednávek? Chcete mít lepší konverzní poměr? Chcete prostě jen více vydělat? Otázek je mnoho a vy byste si měli...

Číst článek

Co ukáže analýza pozic ve fulltextu?

Květy

Analýza pozic ve fulltextových vyhledávačích může pomoci naplánovat možné směry optimalizace vaší webové prezentace. Odhalí totiž, na která klíčová slova se zobrazujete na předních místech, kde je to naopak slabší, dále především v jakých místech je potenciál růstu. Tedy zjednodušeně řečeno – zjistí klíčová slova vyhledávaná s poměrně nízkou konkurencí, kde byste mohli s minimem nákladů nasměrovat část uživatelů internetu právě...

Číst článek

Konverzní poměr

Rozkvetlý strom

Jasně a stručně řečeno se jedná o procento návštěvníků Vaší stránky, kteří uskuteční nákup, objednávku nebo cokoliv jiného pro Vás důležitého. Konverzní poměr je tak snad nejdůležitější měřenou veličinou každé webové stránky. Proč je konverzní poměr důležitý Stejně jako je pro podnikání důležitý hlavně zisk, tak je stejně pro webovou prezentaci či e-shop důležitý konverzní poměr....

Číst článek