+420 777 217 552
Vyhledávání

Jaká má být hustota klíčových slov?

Louka v létě

Zabýváte-li se otázkou, jakou hustotu klíčových slov zvolit, pak jste zde správně. Odpověď, která by obsahovala přesně stanovený doporučený podíl klíčových slov v textu, by však byla velmi neúplná. Moderní vyhledávače jsou totiž mnohem sofistikovanější, než aby to bylo takto jednoduché. Hustota klíčových slov Staré známé poučky radí hustotu klíčových slov mezi 3 a 10 %....

Číst článek

Jak a proč optimalizovat web

Květy

Nabízí se otázka, proč vlastně dělat SEO (Search Engine Optimization). Odpověď je v zásadě prostá – zkrátka jednoduše proto, abyste víc vydělali.  Nic víc za tím netřeba hledat. Čím více relevantních uživatelů internetu uvidí vaše webové stránky, tím větší je i skupina vašich potencionálních zákazníků. Pak už jen zbývá udělat z nich zákazníky platící, ale to už je...

Číst článek

Co ukáže analýza pozic ve fulltextu?

Květy

Analýza pozic ve fulltextových vyhledávačích může pomoci naplánovat možné směry optimalizace vaší webové prezentace. Odhalí totiž, na která klíčová slova se zobrazujete na předních místech, kde je to naopak slabší, dále především v jakých místech je potenciál růstu. Tedy zjednodušeně řečeno – zjistí klíčová slova vyhledávaná s poměrně nízkou konkurencí, kde byste mohli s minimem nákladů nasměrovat část uživatelů internetu právě...

Číst článek