+420 777 217 552
Vyhledávání

Navštivte datové centrum Google

Květ

Google je obří světová IT firma. Zdaleka již nejde jen o vyhledávač, protože Google poskytuje veliké množství služeb. Proto Google potřebuje stále další a další datacentra. Pojďte se podívat do jednoho z nich. Jedná se o datacentrum Google Lenoir v Severní Karolíně v USA. Odkaz na Google mapy      Více informací o tomto data centru...

Číst článek

Jak a proč optimalizovat web

Květy

Nabízí se otázka, proč vlastně dělat SEO (Search Engine Optimization). Odpověď je v zásadě prostá – zkrátka jednoduše proto, abyste víc vydělali.  Nic víc za tím netřeba hledat. Čím více relevantních uživatelů internetu uvidí vaše webové stránky, tím větší je i skupina vašich potencionálních zákazníků. Pak už jen zbývá udělat z nich zákazníky platící, ale to už je...

Číst článek

Co zjistí analýza návštěvnosti?

Rozkvetlý strom a včela

O důležitosti analýzy návštěvnosti vypovídá několik následujících výstupů, které pomohou nejen s orientováním optimalizace webu pro vyhledávače, ale mohou pomoci i lépe nastavovat parametry marketingových kampaní. Zároveň můžou odhalit také zásadní problémy na vašich stránkách. Opravdu důkladná a fundovaná analýza návštěvnosti je jistě ku prospěchu každé webové stránky. Struktura návštěvnosti Analýza návštěvnosti dokáže v poměrně jasných obrysech nastínit...

Číst článek

Co ukáže analýza pozic ve fulltextu?

Květy

Analýza pozic ve fulltextových vyhledávačích může pomoci naplánovat možné směry optimalizace vaší webové prezentace. Odhalí totiž, na která klíčová slova se zobrazujete na předních místech, kde je to naopak slabší, dále především v jakých místech je potenciál růstu. Tedy zjednodušeně řečeno – zjistí klíčová slova vyhledávaná s poměrně nízkou konkurencí, kde byste mohli s minimem nákladů nasměrovat část uživatelů internetu právě...

Číst článek

Linkbaiting neboli linkbajting

Slavkov u Brna

Linkbaiting je jednou z metod budování zpětných odkazů (linkbuildingu), což o této metodě mnoho nevypovídá. Váš zájem si jistě získáme tvrzením, že se jedná o způsob, jak se dá velmi přirozeným způsobem získat zpětné odkazy, kupující zákazníky i budovat značku (brand) zároveň. Odvrácenou stranou této metody je fakt, že pro její uskutečnění je potřeba dobrý nápad,...

Číst článek